25 Ekim 2009 Pazar

ARTIK YETER

söze nasıl başlıycam bilemiyorum dogrusu öyle bir dünya olmuşki insanların birbirlerine nerdeyse inancları kalmamış bu ülkede nereden bakarsanız bakın artık örf ve adetler yok olmaya dostluklar kaybolmaya komşuluklar cıkara yönetimler aldatmaya güvenler sarsılmaya ve en önemlisi insanlar cıkarı için dostlukları harcamaya başlamış kendi kendime soruyorum bu ülkede nasıl zihinler varki dostlukların olmadıgı her şeyin cıkar oldugu komşulukların tükendigi güvenin bittigi kücüge büyüge verilmeyen sevgi ve saygının olmadıgı insanların devamlı kandırıldıgı bir ülkade nasıl yaşanır insanlara şaşıyorum bu ülkede hic kimsemi kalmadı hakkını aramak yanlışa ses cıkaracak yaşadıgı yeri savunacak öyle bir duruma gelmişizki aman bize kimse dokunmasın bizi rahatsız etmesin bizim vaktimizi harcamasın diye söylenmiş ve yapılmış haksızlıkları bildikleri halde dur deyip kabugundan cıkamıyorlar bir gün bu insanların geriden gelenleri bir haksızlıga ugradıgın daysa ver yansın yapıyorlar oysa hala anlamıyorlar bir elin nesi var iki elin sesi var ilkesini artık anlama zamanı gelmedimi artık birlik zamanı bir toplumda yanlız yaşanmıycagını ögrenemedikmi herşeyin zamanı var ilkesini artık aşmalı yerimizi yurdumuzu savunmalı hiç bir yeri kişilerin istedigi gibi at koşturacagı insanları hor görecegi enayi sıfatını yükleyecegi insanların yanına gülerek gelip sohbetler edipde arkasından bırak onuya ondan bir halt olmaz diyenlerin halkın malı olupda kendi malıymış gibi haraket edenlerin tabusunun yıkılma zamanı gelmedimi yönetimlerin başları vardır ve onların sorumluları bu ülkede yumrugunu masaya vuracak sorumlular cıkmayacakmı e peki bu halkın zengini var orta diregi var fakiri var bu orta direge ve fakirehic kimse sahip cıkmayacakmı artık bu ülkede birileri masaya vurmalı bir dostum bir gün bana şöyle demişti yahu biz artık milenyum yıllarını yaşıyoruz eger bu yaşamaksa tartışılır artık böyle insanları ve yönetimleri ve yönetim sorumlularına bu ülkenin illerinin ilcelerinin ve köylerinin gercek sahibinin halkı oldugunu hissettirme zamanı gelmedimi artık hangi yönetim olursa olsun yanlışa saptımı onları desteklemekden maddi ve manevi yardımdan gerekirse hayatımızdan atma vakti gelmedimi şimdi bütüm dostlarıma komşularıma bu ülkade yaşayan bütün insanlara sesleniyorum artık ayaga kalkın sesinizi cıkarın hakkınızı savunun birleşin bütünleşin konuşun ve gerekeni yapınki kimse bu ülkede hiç bir yerin sahipsiz olmadıgını ve istedikleri gibi at koşturamayacaklarını anlasınlar çünki bu ülkede hiç bir yönetim maddi ve manevi yardım olmadan ayakda duramaz üzülüyorum hemde cok üzülüyorum insanlar öyle bir duruma geldiki her şeyi boş vermişler zevkleri ve umursamamazlıkları yüzünden neredeyse ata topraklarını ve dönüp dolaşıp gelecekleri yerleri unutmuşlar saygılarımla salih

Hiç yorum yok: