7 Mart 2021 Pazar

Dalıyor gözlerim ufuklara,şiire tıkla

Dalıyor gözlerim ufuklara    sanki gecmişi yad ediyorum    bir of çekiyorum bir yazıyorum    dışarda dalgalar kulaklarımı yiyor    ama ben genede cekiyor yazıyorum    gece üç olmuş karışık duygularımı    tarif edemiyor dertleniyorum    gecmişe daldıgımda özlem arkadaş hasreti    bir yanımda Cengiz Kurtoğlu liselim benim    Yıldırım Caner yerdeki yapraklar diyor    eski sevdalarımı düşünüyorum    bir varmış bir yokmuş gibi    ne yaptıklarını düşünüyorum    ilgilendirir gibi    yine dalıyorum ufuklara    gittigim yerler geliyor aklıma    sonra anılarını düşünüyorum    soguk geceleri mahalleleri düşünüyorum    her adımında imzam olan    sonra bir durgunluk hatırlamak istercesine    özlem kader Sıla    gönlümün aktıgını hisseyorum    cocukken evimin camından baktıgım sokagımı    karda oynadıgım parkımı    benle akan duygularımı düşünüyorum    sonra yine dalıyor gözlerim ufuklara,

Hiç yorum yok: